شرکت آهن پرایس

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

عبور از شاخص تورم

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ نیمه ی دوم سال 96 در حالی آغاز شد که فعالان حوزه ی مسکن پیش بینی می کردند که حرکت قیمت مسکن با نرخ تورم تا پایان سال به صورت همسان خواهد بود.

اما گزارشات منتشر شده از سوی بانک مرکزی نشان دهنده ی رشد 8/9 درصدی قیمت مسکن بوده است در حالی که نرخ تورم در کل کشور طی این مدت 8 درصد بوده است. با این وجود نرخ مسکن نسبت به نرخ تورم رشد بیشتری را تجربه کرده است.  رئیس اتحادیه مشاورین املاک در رابطه یا این موضوع بیان کرد : « قیمت مسکن از شاخص تورم عبور کرده ولی شاهد افزایش بیش از تصور قیمت مسکن طی روزهای اخیر نخواهیم بود.»

خسروی افزود : تفاوتی که بازار مسکن در ماه گذشته نسبت به ماه‌های قبل داشته، این است که همواره اعلام می‌شد قیمت مسکن هنوز به شاخص تورم نرسیده است، اما براساس مشاهدات میدانی و آمارها می‌توان گفت که رشد قیمت مسکن از شاخص تورم عبور کرده است. این عبور از نرخ تورم می تواند نشانه ی افزایش قیمت طی روزهای آینده باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

  • آهن پرایس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی