شرکت آهن پرایس

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

روند قیمت ها در بازار آهن

اخبار بازار آهن همچنان حاکی از کاهش قیمت هاست. در حالیکه در سومین هفته از ماه جاری به سر می بریم،قیمت آهن آلات ساختمانی همچنان روند نزولی دارد و در بیشتر مقاطع ثبات قیمت ها دیده می شود. همچنین گفتنی است که با وجود روند کنونی قیمت ها، حجم معاملات خرید و فروش کمی افزایش یافته و از بی تحرکی در آمده است. این نکته شاید بیانگر تغیر دیدگاه خریداران باشد. زیرا طبق آمار های گزارش شده از سال های اخیر، مادامی که قیمت ها شیب نزولی داشتند یا در بازار مدتی ثبات قیمت ها پیش می آمد، خریداران دست از خرید می کشیدند.

اگر بخواهیم یک گزارش کوتاه از وضعیت دیروز بازار آهن ارائه بدهیم، می توان گفت که قیمت پروفیل ها بطور کلی نزولی بود و حدود 10 الی 30 تومان کاهش داشت. قیمت میلگرد ها نیز در روز گذشته ثابت بود اما کارخانه هایی مانند شاهرود، حسن رود، آریان فولاد و ابهر 10 تومان افزایش داشت. با این وجود کارخانه های نظیر کویرکاشان، ظفربناب و هیربد حدود 50 تومان کاهش قیمت داشت. قیمت نبشی و ناودانی نیز در روز گذشته ثابت بود. قیمت ورق سیاه نیز ثابت بود اما ورق سیاه فولاد مبارکه در بنگاه تهران افزایش قیمت داشت. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

  • آهن پرایس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی