شرکت آهن پرایس

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

بررسی نوسانات قیمت ورق روغنی و رنگی در دی ماه

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن ؛ با توجه به اطلاعات به دست آمده از نوسانات قیمت ورق روغنی و قیمت ورق رنگی در دی ماه ، شاهد آرامش نسبی در قیمت ورق رنگی و قیمت ورق روغنی کارخانه ی هفت الماس بودیم. این کارخانه قیمت های خود را طی مدت یک ماهه ثابت اعلام کرده است و تاکنون نیز تغییری در روند قیمت گذاری خود ایجاد نکرده است.
درحالی که کارخانه ی غرب آسیا طی یک ماه گذشته چندین بار قیمت ورق روغنی خود را افزایش و کاهش داده است. طبق گزارشات قیمت های این کارخانه تا اواسط دی ماه ثابت اعلام شده است اما با گذشت چند روز به دلیل جو نا آرام بازار ، قیمت ورق های روغنی خود را با 30 تومان کاهش اعلام کرد. این کاهش قیمت چند روز بیشتر دوام نیاورد و در اواخر ماه قیمت ها با 50 تومان افزایش اعلام شد.
 پس از این افزایش قیمت ، تا پایان دی ماه آمارها نشان از ثبات نسبی قیمت ورق روغنی کارخانه غرب آسیا می دهد ولی در ادامه و با ورود به بهمن ماه انتظار می رود این کارخانه قیمت های خود را طبق روند فعلی بازار همراه با نوسان اعلام کند. برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات و قیمت های اعلامی کارخانه ها می توانید به کانال مجموعه آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

  • آهن پرایس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی