شرکت آهن پرایس

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

گزارش اخبار بازار فولاد در چین

اخبار بازار فولاد در چین حاکی از تعطیل شدن خطوط تولیدی فولاد در این کشور است. یکی دیگر از فولادسازان چینی در تحقق هدف : کاهش تولید ظرفیت مازاد، اقدام به تعطیلی کارخانه و خارج شدن از تولید فولاد در چین کرده است. پیش بینی بازار فولاد بر این است شاهد باشیم تا سه شهری که دراستان هبی ( نزدیک پکن ) هستند مانند لانگفانگ، ژانگجیاکو و بودینگ نیز ، اقدام به متوقف کردن تولید فولاد با کلا 22 ظرفیت کنند.

با توجه به هدفی که ذکر شد، یک کارخانه ی دیگر بنام باژو استیل ( Bazhou Xinli) که واقع در شهر لانگفانگ هست خط تولید خود را بطور کلی تعطیل کرده و این کارخانه نیز از صنعت فولاد چین خارج شد و همچنین اعلام کرد که حتی در آینده ی دیگری نیز به چرخه ی تولید باز نخواهد گشت. 

لازم به ذکر است که هرچند اقدام این دو کارخانه بر کل صنعت فولاد چین تاثیری نخواهد گذاشت اما باید در نظر گرفت که همین اقدام را باید یک هشدار مهم برای صنعت فولاد این کشور تلقی کرد. همچنین این اقدامات اخیر بیانگر جدی بودن تعطیلی سایر کارخانه ها در این نقاط است زیرا بیشتر کارخانجاتی که در این منطقه وجود دارند خصوصی هستند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

  • آهن پرایس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی