شرکت آهن پرایس

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

اخبار بازار فولاد در چین

اخیرا در بازار چین نگرانی های ایجاد شده مبنی بر اینکه ممکن است بازار اشباع از فولاد شود، دلیل این نگرانی این است که 1.8 درصد تولید فولاد چین در ماه مارس افزایش داشته است. پکن تلاش های زیادی انجام داد تا این مازاد عرضه و کاهش تقاضا در بازار فولاد از بین ببرد، اما ما همچنان در بازار شاهد عرضه بیش از حد و زیاد شدن فولاد در بازار هستیم. به گزارش آهن پرایس، گزارشی که از اداره ملی آمار منتشر شده، حکایت از آن دارد که مقایسه ی مارس امسال با سال گذشته در همین ماه، میزان کل تولید ماهیانه رکورد سال اخیر را که 70.65 میلیون تن بوده، زده شده است. این آمار نشان دهنده ی آن است که در سه ماهه ی اول سال جاری، کل تولید به 201.1 میلیون تن رسیده است که به نسبت زمان مشابه در سال پیش نشان از افزایش 4.6 درصدی دارد.

دلیل افزایش تولید فولاد این است که کارخانه های تولید کننده به دنبال افزایش سود هستند، علت تمایل تولید کننده ها به کسب سود بیش از حد در این دوره این است که قیمت گذاری هایی که در سال 2016 انجام شده بود، همچنان در امسال نیز همان قیمت ها مطرح هستند. اما لازم به ذکر است که دولت چین از سال های گذشته تا کنون درصدد تلاش برای کاهش ظرفیت و افزایش کارامد ساختن صنعت فولاد هست تا با مه دود ناشی از کارخانه های فولاد مقابله کند.

اخیرا دولت چین تصمیم گرفته مبتنی بر : منع کردن تولید بعضی از محصولاتی که درجه پایینی دارند مانند میلگرد که معمولا برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

  • آهن پرایس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی