شرکت آهن پرایس

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

آهن پرایس مرجع معتبر اطلاعاتی و مبادلاتی صنعت آهن و فولاد کشور

فروش آهن آلات ساختمانی در آغاز هفته

اخبار بازار آهن حاکی از کاهش قیمت ها و آرام بودن جو بازار است. در دو روز گذشته مجددا کاهش قیمت ها را در بازار داشتیم که این امر همچنان منجر به افزایش تعداد معاملات نشد. مهم ترین علت این امر میتواند عدم ریسک پذیری خریداران باشد. زیرا در حال حاضر همه منتظر هستند تا قیمت ها کاهش بیشتری پیدا کنند و از بیم آنکه قیمت ها دوباره ارزان تر خواهد شد، اقدام به خرید نمی کنند. باتوجه به مطالب فوق و آنچه که ذکر شد، در حال حاضر به دلیل کاهش پیوسته قیمت ها، خریداران دست از خرید کشیده اند و بازار باری دیگر دچار بی تحرکی شده است. اگر همین منوال همچنان طی شود، وضعیت بازار آهن زمانیکه افزایش قیمت ها را داشت در مقایسه با زمانیکه کاهش قیمت ها را دارد هیچ فرقی نمی کند. در هر صورت بازار دچار بی تحرکی می باشد. لازم به ذکر است اگر همچنان شرایط فعلی در بازار آهن حاکم باشد، بازار دچار افزایش قیمت مجدد خواهد شد.

قیمت تیرآهن در روز گذشته روند نزولی داشت و با کاهش قیمت 5000 تومانی همراه بود. بدین ترتیب که قیمت تیرآهن های ذوبی همچنان ثابت بود اما کاهش قیمت در تیرآهن های متفرقه دیده شد. قیمت میلگرد ها نیز سیر نزولی داشت و اکثر کارخانه های تولید کننده میلگرد، با کاهش قیمت 30 الی 40 تومانی در هر کیلو قیمت های خود را اعلام کردند. گفتنی است که میلگرد آریان فولاد و میلگرد ظفربناب، همچنان قیمت های ثابت داشتند. قیمت نبشی ها نیز در روز گذشته کاهش 30 تومانی داشت و تنها نبشی آریان فولاد ، شکفته و نبشی ناب تبریز قیمت های ثابت قبلی را داشتند. ناودانی ها نیز قیمتی ثابت داشتند و تنها در ناودانی شکفته افزایش قیمت مشاهده شد. همچنین لازم به ذکر است که هرچند قیمت لوله های چینی در بازار ثابت بود اما تمامی کارخانه های تولید کننده پروفیل، قیمت قوطی و پروفیل های خود را با کاهش قیمت 30 الی 50 تومانی در هر کیلو اعلام کردند.

در حال حاضر بازار آهن جو آرامی دارد که بهترین زمان برای خرید آهن آلات می باشد. زیرا با شروع افزایش قیمت ها علاوه بر کاهش قدرت خرید مردم، بازار نیز دچار نوسان می شود. گفتنی است که این نوسانات بازار به نفع خریداران نخواهد بود و بمنظور جلوگیری از این امر، باید زمان مناسبی را برای استعلام قیمت و خرید انتخاب نمود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

  • آهن پرایس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی